Je kunt nog zo boven op de trend zitten, niet elk nieuw hip restaurant redt het. Dat gold helaas ook voor Swych, onderdeel van het NH Hotel Doelen in Amsterdam. Swych was het geesteskind van chef-kok Rudolph Brand, die er een ‘flexitarisch’ menu introduceerde.
Dat was geen marketingpraatje om hoofdstedelijke hipsters naar de mond te praten. Flexitarisch betekende echt dat groente de hoofdmoot vormde en dat vlees en vis als bijgerecht konden worden besteld. Een concept dat je meer ziet, maar niet vaak zo consequent doorgevoerd. Het eten was uitstekend, maar sprak de internationale clientèle van het hotel blijkbaar niet voldoende aan.
Laden…
Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.
Bent u al abonnee en hebt u al een account? log dan hier in
U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.
Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?
Wilt u opnieuw inloggen