Bedrijven letten onvoldoende op de buitenwereld, vindt managing partner Peter de Wit (53) van strategie-adviseur McKinsey. Bedrijfstakken kunnen veel van elkaar leren.
Op vakantie probeert managing partner Peter de Wit van adviesbureau McKinsey ‘compleet disconnected’ te zijn, vertelt hij. ‘Dat is voor mij erg belangrijk. Wij hebben thuis een zwak voor Afrika. En dan niet Zuid-Afrika, in een luxe resort, maar gebieden zonder wifi of internet. Afgelopen zomer zat ik met mijn dochter een week in een dorp in Uganda waar verder niets is, geen internet. Maar mijn assistent weet altijd waar ik ben en ik ben voor haar altijd bereikbaar. Het is bijna nooit nodig.’
Laden…
Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.
Bent u al abonnee en hebt u al een account? log dan hier in
U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.
Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?
Wilt u opnieuw inloggen