Premium Lock Nederland zet zich op de kaart met de stad

ART_45_eco_in_de_cijfers_109988_IMG_ECOIndeCijfers

Institutionele beleggers, ondernemingen en bedrijvenlobby VNO-NCW zetten afgelopen week hun schouders onder het nieuwe visitekaartje van Nederland in het buitenland: TristateCity. Nederland presenteert zich niet goed in het buitenland, is het idee. Dus weg met de klompen en de tulpen. Door zichzelf als groot stedelijk gebied op de kaart te zetten, kan Nederland meer investeerders aantrekken.

Premium Lock

Laden…

Premium Lock Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock Er ging iets fout
Premium Lock Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw