De mens achter: online-bloemenservice bloomon

Patrick Hurenkamp van bloomon.

Online-bloemenservice bloom­on bestaat intussen vier jaar. Wat is het geheim?

Patrick Hurenkamp: ‘Traditioneel gezien zitten er veel schakels tussen de bloemenkweker en de consument. Deze lange keten maakt bloemen duurder en de versheid lijdt er ook onder. Wij ­kopen direct in bij kwekers, onze stylisten maken er bijzondere bossen van en wij leveren aan huis. Ook ontwikkelen wij nieuwe soorten met kwekers om te blijven verrassen.’

Laden…

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €1 per week leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Er ging iets fout
Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw