Wij geloven in een persoonlijke boodschap. Communicatie op het juiste moment, in de juiste context. Dit is ook een van de uitdagingen van Frans van de Polder van Fruitmandje. Hij is een van de geselecteerde ondernemers uit het MKB Marketing Onderzoek. Met zijn deelname heeft hij een reclamecampagne gewonnen van PostNL. Wat verwacht hij van PostNL? Wij volgen hem tijdens deze campagne.
Frans van de Polder is dé groenteboer in Rotterdam-Noord en bestaat al 25 jaar. De winkel ging van vader op zoon. Frans is één en al hart voor de zaak. Hij onderscheidt zich met unieke acties, zoals de mogelijkheid voor klanten om een selfie te maken met 1 van de 250 vierkante watermeloenen, die speciaal zijn gekweekt in Japan. “Die was duur, maar ik moest hem hebben!”, aldus Frans.
Frans werkt met een team van vijf medewerkers. Hij kent zijn vaste klantenkring en wisselt met alle klanten een woord. Om op te vallen gebruikt Frans publiciteit en social media. Voor zijn websites Shakeman.nl en Fruitmandje.nl hoopt hij, samen met PostNL, meer klanten te bereiken in het hele land en niet alleen in Rotterdam-Noord.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."