Wij geloven in een persoonlijke boodschap. Communicatie op het juiste moment, in de juiste context. Dit is ook een van de uitdagingen van Tessa Duste van Rooflife. Zij is een van de geselecteerde ondernemers uit het MKB Marketing Onderzoek. Met haar deelname heeft zij een reclamecampagne gewonnen van PostNL. Wat verwacht zij van PostNL? Wij volgen haar tijdens deze campagne.
“Van grijs naar groen”, dát is het motto van RoofLife. Voor Tessa Duste, mede-oprichtster van dit Amsterdamse bedrijf, begint alles op het hoogste punt van een gebouw: het dak. Samen met een dakspecialist, tuinontwerpster, bouwkundig architect en hovenier legt Tessa daktuinen en groendaken aan. Het mooiste moment voor Tessa is wanneer zij het dak op stapt: “Het magische van een daktuin zijn de geluiden van de natuur midden in de stad. De drukte lijkt meteen mijlenver weg.”
Tessa vindt nu nieuwe klanten via social media en beurzen. Maar ja, waar vind je lijstjes van mensen met een plat dak? Samen met PostNL, wil zij graag op zoek naar manieren om haar klantenbestand structureel uit te breiden.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."